برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی ناظران اداره‌کل میراث فرهنگی گیلان

نخستین نشست هم‌اندیشی ناظران اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان در محل موزه میراث روستایی گیلان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، روز یکشنبه 12 آذر 1402، نخستین نشست هم‌اندیشی ناظران اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان، با حضور مدیرکل، معاونان، رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و زیرساخت، رئیس اداره فنی و توسعه طرح‌های عمرانی و جمعی از همکاران و کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در سالن همایش موزه میراث‌روستایی گیلان برگزار شد.

در این نشست یک روزه که به همت اداره فنی و توسعه طرح های عمرانی و همکاری سایر واحدهای اداره‌کل برگزار شد، نسبت به بحث و بررسی پیرامون قریب 50 پروژه عمرانی و مطالعاتی در قالب ارائه گزارش و پنل‌های تخصصی توسط ناظران فنی پروژه‌ها اقدام شد. آسیب‌شناسی فرآیند اجرایی، تحلیل فنی پروژه‌ها توسط میزهای تخصصی و نیز بخش پرسش و پاسخ از دیگر رویدادهای فعال و پویای این نشست یک روزه بود.

همچنین در حاشیه این نشست، از تلاش‌های صادقانه و ارزشمند مجید اخوان یکی از برجسته‌ترین کارشناسان اداره‌کل در حوزه مرمت آثار تاریخی که در سال گذشته به افتخار بازشستگی نائل آمده بود، با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091300704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha