گزارش‌های مردمی مشکل سرویس‌های بهداشتی دلگان سیستان و بلوچستان را حل کرد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دلگان از رسیدگی فوری به مشکلات مردمی در خصوص سرویس‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان، عیسی مزاری فرد اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی در راستای غیرفعال بودن سرویس های بهداشتی در یکی از جایگاه های پمپ بنزین شهرستان دلگان، رسیدگی فوری به این موضوع در دست اقدام قرار گرفت.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دلگان افزود: با توجه به اینکه فعال بودن، تجهیز و نظافت سرویس های بهداشتی در شهرستان یکی از ملزومات اصلی خدمات رسانی به گردشگران است، تعدادی گزارش مردمی در سامانه به ثبت رسید که نسبت به غیرفعال بودن این سرویس ها در یک جایگاه سوخت گلایه داشتند.  

او ادامه داد: بلافاصله بازدید میدانی از این جایگاه انجام و جلسه ای با مسئول مرتبط برگزار و مشخص شد که این سرویس ها به دلیل تخریب چاه فاضلاب غیرفعال شده است که مقرر شد در اسرع وقت دو چشمه سرویس بهداشتی مردانه این جایگاه تعمیر و مجدداً فعال شود.  

مزاری فرد تصریح کرد: همچنین راهنمایی ها و تذکرات لازم نیز به این جایگاه در خصوص فعال سازی و نظافت سرویس های بهداشتی، نمازخانه و حمام ها داده و مقرر شد تا بازدیدهای نوبه ای نیز از تمامی سرویس های بهداشتی سطح شهرستان انجام شود.  

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دلگان تاکید کرد: احترام به گردشگران و فراهم کردن مقدمات سفری خوشایند و خاطره انگیز جزو ماموریت های اصلی این اداره است و از همه مردم و گردشگران نیز تقاضا داریم تا موارد لازم را اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091300705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha