خدمات‌رسانی به گردشگران در بناهای تاریخی اصفهان همزمان با آلودگی هوا

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از خدمات‌رسانی به گردشگران به‌ویژه گردشگران خارجی در بناهای تاریخی اصفهان همزمان با تعطیلات عمومی ناشی از آلودگی هوا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمید رضا محققیان با اعلام این مطلب گفت: همزمان با فصل پاییز و برخلاف بسیاری از استان‌های کشور، استان اصفهان فصل دوم حضور گردشگران خارجی را تجربه می‌کند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: باتوجه به گسترش آلودگی هوا و براساس تصمیم ستاد بحران استان، تمامی نهادهای دولتی و آموزشی در روزهای ۱۴ و ۱۵ آذرماه در اصفهان و شش شهرستان استان تعطیل اعلام شد.
او افزود: باتوجه به اینکه بسیاری از تورهای خارجی در آذرماه به اصفهان سفر می‌کنند و تعطیلی بناها و جاذبه‌های تحت اختیار این اداره‌کل منجر به آسیب رسیدن به گردشگری استان می‌شود، لذا همکاران زحمت‌کش در تمامی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان در طی روزهایی که به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل است، همچنان به گردشگران و علاقه‌مندان میراث‌فرهنگی خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091500796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha