بازدید ناظران وزارتخانه از مجموعه‌های رفاهی بهداشتی استان گیلان

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان از بازدید ناظران وزارتخانه از مجموعه‌های رفاهی بهداشتی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: با عنایت به تاکیدات وزیر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر ارائه خدمات مطلوب رفاهی و بهداشتی به مسافران و گردشگران در سطح کشور، اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گیلان نسبت به پیگیری امور اصلاح، رعایت نظافت، بازسازی و تعمیرات مجموعه‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی در سطح استان اقدام کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: این مجموعه‌ها شامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، جایگاه‌های سوخت، مجموعه بهداشتی و نمازخانه‌های موجود در مساجد و بقاع متبرکه، مجموعه‌های بهداشتی عمومی در سطح شهرها و روستاها بوده که ضمن بازدیدهای میدانی متعدد، جلسات و مکاتبات بسیاری با دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره‌کل حمل و نقل، امور مساجد، شرکت فرآورده‌های نفتی و اداره‌کل اوقاف، شهرداری‌ها و… صورت پذیرفته است. شایان ذکر است اصلاحات و بازسازی‌های زیادی توسط دستگاه‌های یاد شده انجام شده و اصلاحات دیگری نیز مورد نیاز است که با توجه به حجم مسافران استان همکاری تمامی ارگان‌ها امری ضروری است.

او ادامه داد: در این راستا یک تیم سه نفره از بازرسان وزارتخانه در روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه سال جاری به ریاست زینالی مدیرکل امور استان‌ها از مجموعه‌های بهداشتی استان در سه محور شرق غرب مرکز بازدید کردند و در کل از عملکرد و اصلاحات اداره‌کل اعلام رضایت شد.

جهانی بیان کرد: تداوم اصلاحات، رعایت بهداشت عمومی و پیگیری مستمر برای ادامه روند بهبود خدمات‌دهی به گردشگران، مورد تاکید تمامی مسئولان کشوری و استانی از جمله استاندار گیلان نیز است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: همچنین گفتنی است جلسات ستاد خدمات سفر و جلسات پیگیری موضوع مذکور در دستور کار اداره‌کل بوده و بازدیدهای میدانی مشترک با سایر اعضاء برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091600852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha