برپایی نمایشگاه‌های فصلی صنایع‌دستی در شهر کرمانشاه

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه‌های فصلی صنایع‌دستی در سطح شهر کرمانشاه با همکاری شهرداری و بخش خصوصی در حال برگزاری هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه با اعلام این خبر گفت: در سطح شهر کرمانشاه ۳ نمایشگاه فصلی عرضه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی استان در سطح شهر کرمانشاه دایر شده است. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، افزود: این نمایشگاه‌ها با هدف حمایت از هنرمندان و صنعتگران استان و فراهم کردن بازار فروش برای محصولات تولید شده استان است. 

او با اعلام اینکه در مجموع ۳۰ غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی و ۲ سیاه‌چادر عرضه غذاهای بومی و محلی برپا شده است، افزود: نگاه ما به صنایع‌دستی و هنرمندان و فعالین این حوزه همواره حمایتی بوده است و از همه ظرفیت‌ها برای رونق این حوزه استفاده می‌کنیم. 

کوگانی با بیان اینکه دامنه تولیدات صنایع‌دستی در استان گسترده است، گفت: یکی از مشکلات اساسی هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی استان کرمانشاه مساله بازار فروش است که همه سعی خود را به کار گرفته‌ایم که در این حوزه ورود جدی کنیم. 

او ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در مراکز پر تردد یکی از راه کارهایی است که با همکاری شهرداری کرمانشاه در حال انجام است. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، گفت: حرکت به سمت تجارت الکترونیک و استفاده از ظرفیت‌های نوین امکان فروش و همکاری با هلدینگ‌های بزرگ فروش و...  از جمله مواردی است که در حال پیگیری است. 

در استان کرمانشاه بیش از ۲۵ هزار هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی در ۶۰ رشته فعال هستند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402091600867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha