حضور هنرمندان کرمانشاهی در نمایشگاه سراسری سیرجان

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از حضور فعال هنرمندان و صنعتگران کرمانشاهی در پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان در شهر سیرجان خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ۴ هنرمند و صنعتگر کرمانشاهی به نمایندگی از هنرمندان استان در پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان در شهر سیرجان حضور دارند. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه، افزود: این هنرمندان در رشته‌های احجام چوبی، البسه محلی، گیوه بافی و قلمزنی در این نمایشگاه نقش پر رنگی را دارند.

او ادامه داد: اعزام هنرمندان و صنعتگران رشته‌های صنایع‌دستی به نمایشگاه‌های سراسری که از بازدید کننده خوبی برخوردار هستند، علاوه بر معرفی هنر دست هنرمندان کرمانشاهی، بازار فروش بسیار مناسبی برای عرضه محصولات تولیدی این هنرمندان است.

کوگانی گفت: معرفی هنرمندان صنایع‌دستی به نمایشگاه‌های مختلف به شکل دوره‌ای انجام می‌شود و فرصتی است که این صنعتگران تولیدات خود را به معرض دید و فروش بگذارند.

او افزود: نمایشگاه‌ها ظرفیت خوبی برای حل مشکل بازاریابی صنعتگران ایجاد می‌کنند و قطعا در جذب مشتری سفارش گیری بسیار اثر گذار خواهد بود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه در خاتمه گفت: نمایشگاه سراسری سیرجان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های این شهر در حال برگزاری است. 

در استان کرمانشاه بیش از ۲۵ هزار هنرمند و صنعتگر فعال مشغول به تولید محصولات صنایع‌دستی هستند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402091700885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha