به گزارش میراثآریا و به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، مجید جهانگیریان هدف از استقرار میز ارتباط مردمی در نماز جمعه را تکریم، رفع مشکلات مردم، تسهیل و تسریع در امر خدمترسانی به نمازگزاران و مردم دانست.
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان همدان افزود: در این میز اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط به حوزه فعالیتی این اداره کل ارائه و به سوالات و درخواست های مراجعه کنندگان پاسخ داده شد.
میز خدمت در راستای تعامل و همراهی هرچه بیشتر با مخاطبان، به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات به موقع و مؤثر و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آن ها، برپا شده است.
انتهای پیام/
نظر شما