استفاده از ظرفیت نخبگان وظیفه برای نخستین بار در وزارت میراث‌فرهنگی/ جذب متناسب با نیاز معاونت‌ها انجام می‌شود

مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از آغاز فرایند جذب نخبگان وظیفه براساس نیاز هریک از معاونت‌ها خبر داد.

سیدامیر سیدمومنی، مدیرکل توسعه منابع انسانی و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اعلام این خبر افزود: به‌منظور استفاده از فرصت به کارگیری نخبگان وظیفه در برنامه‌های پژوهشی و مطالعاتی در دستگاه‌های اجرایی و با هدف ضرورت مراقبت و حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان جوان کشور همچنین تامین بخشی از منابع‌انسانی متخصص موردنیاز، تفاهمنامه‌ای بین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی به نمایندگی مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح منعقد شده است.

او انعقاد این تفاهمنامه را با هدف استفاده بهینه از ایده‌های نخبگان و همکاری‌های علمی، پژوهشی در سه حوزه ماموریتی وزارتخانه مفید دانست و جذب نیروها را براساس نیازسنجی هریک از معاونت‌ها عنوان کرد.

مومنی با اشاره به آغاز فرایند جذب نخبگان وظیفه برای نخستین‌بار در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ادامه داد: هریک از نخبگان وظیفه متناسب با ظرفیت علمی‌پژوهشی در پروژه‌های مربوط به هر یک از معاونت‌ها در بازه زمانی حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۴ ماه، به کار گرفته ومشغول فعالیت می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402091800939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha