تأمین زمین برای ساختمان موزه و اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بام و صفی‌آباد خراسان شمالی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از تأمین زمین برای احداث موزه و اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بام و صفی‌آباد توسط شهرداری و شورای این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با اعلام این خبر بیان کرد: روز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ با پیگیری‌های انجام شده توسط فرمانداری شهرستان بام و صفی‌آباد، شهرداری و شورای شهر صفی‌آباد، زمین احداث ساختمان اداره میراث‌فرهنگی، موزه و مرکز آموزش صنایع‌دستی این شهرستان تأمین شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین افزود: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بام و صفی‌آباد در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

توکلیان گفت: با تأمین اعتبارات موردنیاز برای احداث ساختمان موزه و اداره میراث‌فرهنگی شهرستان بام و صفی‌آباد، عملیات اجرایی آن‌ها در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

با تصویب هیئت وزیران، در استان خراسان شمالی با تغییر نام بخش بام و صفی‌آباد به مرکزی، یک شهرستان به نام بام و صفی‌آباد از ترکیب دو بخش مرکزی و بام ایجاد می‌شود و شهر صفی‌آباد به‌عنوان مرکز شهرستان بام و صفی‌آباد تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha