عملیات اجرایی طرح طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده با حضور رئیس‌جمهوری آغاز می‌شود

استاندار گلستان گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهوری به گلستان عملیات اجرایی طرح طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی که با موضوع رفع چالش‌های پروژه‌های گردشگری استان در سالن جلسات دادگستری گلستان برگزار شد، گفت: تلاش‌های زیادی برای اجرای طرح طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده انجام‌ شده و در حال حاضر شرایط به صورتی است که در سفر دوم رئیس‌جمهوری به گلستان عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمامی مجوزهای لازم برای این پروژه اخذ شده و تأکید ما بر این است که همه ملزم به رعایت قانون هستند و ما هیچ اقدامی را خارج از قانون انجام نخواهیم داد.

او تصریح کرد: صندوق ملی محیط‌زیست و سرمایه‌گذار در قالب صندوق پروژه، وارد موضوع خواهند شد و حتی مجوزهای لازم ورود بخش خصوصی تا ۳۰ درصد سرمایه‌گذاری نیز صادر شده است.

زنگانه افزود: صدور موافقت اصولی برای اجرای بوم‌گردی با محوریت مالکان در جزیره آغازشده و اقدامات مکمل برای سایت پشتیبان هم در حال پیگیری است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه‌ها برای اجرای پروژه طبیعت‌گردی و گردشگری آشوراده ارزیابی خواهد شد و ما در اجرای این پروژه بسیار مصمم و پیگیریم و با هر مدیری که کوتاهی کند برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha