لغو و تعلیق مجوز فعالیت ۸ دفتر خدمات مسافرتی در گلستان

رئیس گروه گردشگری معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: مجوز فعالیت هشت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان لغو و تعلیق شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی نوری با اعلام این خبر گفت: از این تعداد مجوز که در دو هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت، فعالیت چهار دفتر خدمات مسافرتی به‌صورت دائم لغو و مجوز فعالیت چهار دفتر دیگر نیز  از  ۱۵ آذرماه برای مدت یک تا دو ماه تعلیق شده است.

جانشین و رئیس گروه معاونت گردشگری استان با تأکید بر این‌که اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و اداره‌های شهرستانی بر اساس ظرفیت خود بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی نظارت دارند، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ تذکر و ۱۲ اخطار به دفاتر خدمات مسافرتی ثبت شده است.

به گفته او شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال یا تعلیق شده است به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت‌نام و برگزاری تورهای داخلی و خارجی و ذخیره مکان و هرگونه خدمات ایران‌گردی و جهانگردی را ندارند.

نوری افزود: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل اطلاع دهند.

دفاتر خدمات مسافرتی بهمن سیر کلاله، سفرهای کیهانی قابوس گلستان، کبودوال و ساری گل سفر قابوس لغو مجوز و همچنین فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی استرآباد گشت گلستان سیر، آدلان گشت آسمان، مشکات نور فندرسک به مدت دو ماه و  شرکت خدمات مسافرتی آرشا پرواز پارسیان به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمده است. دفاتری که به حالت تعلیق درآمده در صورت رفع نواقص اعلام‌شده می‌توانند نسبت به درخواست رفع تعلیق مجوز بند (ب) اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha