بسیج یک ظرفیت ویژه برای حفاظت از میراث‌فرهنگی کرمانشاه است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: بسیج یک ظرفیت ویژه برای حفاظت از میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی استان است و از این توان استفاده حداکثری می‌کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۲۰ آذرماه در دیدار با سرهنگ برزو شریفی رئیس بسیج کارمندی استان، اظهار کرد: تعاملات بسیار خوب نهاد مقدس بسیج با اداره، کل در راه نیل به اهداف عالیه توسعه‌ای استان همواره چشم‌گیر بوده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: بسیج با توجه به تشکیلات و اهداف و روحیه جهادی که در آن‌ وجود دارد بازوی توانمندی است که می‌تواند با بهره گیری از توان خود دستگاه‌ها را در راه پیشبرد اهداف به ویژه در بحث فرهنگ حمایت و یاری کند. 

او افزود: تفکر اینجانب نسبت به بسیج یک تفکر اعتقادی است که سالهاست توفیق این را داشته‌ام تا بدون هیچگونه سوگیری و نگاه خاص دیگری در این نهاد مقدس حضور داشته باشم. 

فرمانی گفت: انتظار می‌رود همیشه روحیه جهادی و اعتقادی در بین کارکنان وجود داشته باشد و با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها بتوانند با قوت و پرانرژی طی طریق کنند و این میسر نیست، مگر آنکه با نگاه کردن و همراه بودن با تشکیلات بسیج از منظر اعتقادی و باورهای انقلابی و این همراهی تا ابد مدال افتخار ما خواهد بود. 

او افزود:  امروزه زمینه‌های مشترک بسیاری بین دو نهاد وجود دارد که باید با جهاد تبیین و سرلوحه قراردادن منویات مقام عظمای ولایت از آن در برابر هجمه‌های روز افزون دشمنان به‌ ویژه در حوزه فرهنگ استفاده کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در ادامه افزایش تعامل را ضرورت پیشبرد اهداف مشترک عنوان کرد و گفت: بسیج یک ظرفیت ویژه برای حفاظت از میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی استان است و از این توان استفاده حداکثری می‌کنیم. 

در ادامهسرهنگ برزو شریفی رئیس بسیج کارمندی استان نیز برای این دستیابی به این اهداف عالیه یکی از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام را تشکیل گروه‌های اندیشه ورز در ادارات و پایگاه‌های بسیج دانست و گفت: با توجه به اینکه افراد متفکر و خلاقی در حوزه بسیج و ادارات حضور دارند می‌توان با تشکیل این گروه‌ها کمک‌های زیادی به دستگاه‌های دولتی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092001102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha