همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم گفت: بنا بر تاکیدات ویژه مقام عالی دولت در سیستان و بلوچستان قرار است به زودی همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان با هدف معرفی ظرفیت ها، استعدادها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری با حضور دستگاه‌های اجرایی، فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در شهرستان زاهدان برگزار شود. 

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: در این همایش هر یک از دستگاه‌ها وظایف خاصی را دنبال خواهند کرد که این اداره کل علاوه برگزاری  پنل تخصصی و همچنین تکالیف ذاتی و تخصصی خود، مسئولیت کمیته  تشریفات حضور را بر عهده دارد. 

او تاکید کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت‌تر این همایش، سلسله جلسات متعددی با متولیان امر تشکیل شده که امیدواریم این همایش بتواند زمینه ساز ورود سرمایه گذاران به استان باشد.  

به گفته طهرانی مقدم، یکی از ماموریت‌های اصلی اداره کل در همایش آتی، معرفی دقیق و صحیح سیستان وبلوچستان در همه ابعاد آن ازجمله میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است که فرصت‌ها و بسته‌های ویژه‌ای نیز تهیه و تدوین شده و در قالب موشن گرافیک و طرح‌های مدون در اختیار بخش خصوصی و دولتی قرار خواهد گرفت تا بتوانند بهتر و دقیق‌تر تصمیم گیری کنند. 

طهرانی مقدم خاطر نشان کرد: ارائه بسته و فرصت‌های سرمایه‌گذاری قابل اجرا یکی از شاخص‌هایی است که با تدبیر ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در همایش پیش رو به منصه ظهور می‌رسد و اقدامی ارزشمند است. 

او ادامه داد: برگزاری تورهای آشنایی شرکت کنندگان با ظرفیت‌های استان، چاپ کتاب چند زبانه، دعوت و استفاده از تجربیات پیشکسوتان، فعالان و اساتید این حوزه و اجرای نمایشگاه‌های جانبی از جمله ماموریت‌هایی است که اداره کل میراث فرهنگی با مشارکت سایر دستگاه‌ها اجرا خواهد کرد. 

این همایش در نیمه اول دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha