۹ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری در کرمانشاه بررسی شد

رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری و زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه گفت:  جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بررسی ۹ طرح گردشگری برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، حسین خانی روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه در هفدهمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری استان با حضور مسئولین شهرستان‌ها و کارشناسان اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۹ طرح سرمایه‌گذاری با عناوین محوطه گردشگری،سفره خانه سنتی،مهمانپذیر و مجتمع گردشگری مورد بررسی قرار گرفت. 

رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری و زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه، افزود: این طرح‌ها مربوط به شهرستان‌های هرسین، کرمانشاه، جوانرود، روانسر و صحنه است.

او ادامه داد: این پروژه‌ها با اجرایی شدن موجبات اشتغالزایی برای ۱۲۱ نفر را فراهم می‌کنند. 

خانی افزود: در این جلسه از تعداد ۹ طرح مطرح شده ۶ طرح مورد موافقت، یک طرح مورد مخالفت و ۲ طرح برای بررسی‌های بیشتر به جلسه بعدی موکول شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بررسی دقیق طرح‌ها پیش از مطرح شدن در کمیته فنی برای جلوگیری از اطاله وقت و سرگردانی سرمایه‌گذاراران، از مسئولین شهرستان‌ها خواست تا پرونده‌ها با فرمت‌هایی که اعلام شده و در چهارچوب‌های تعریف شده تشکیل و ارائه شود.
 
رئیس اداره برنامه‌ریزی، سرمایه گذاری و زیرساخت‌های گردشگری استان کرمانشاه، تصریح کرد: شفافیت در فرایند رسیدگی به پرونده‌ها قطعا از انحرافات آتی در پروژه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

او گفت: با توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری درحوزه گردشگری استان همه سعی ما بر این است تا درخواست‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و برای اخذ استعلامات برای آن‌ها موافقت اصولی صادر شود. 

خانی در خاتمه اظهار کرد: درخواست‌های سرمایه‌گذاری متعددی در سطح استان برای اجرای طرح‌های گردشگری وجود دارد که این مساله نشان از رونق صنعت گردشگری استان و سودآور بودن این حوزه برای سرمایه‌گذاران است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402092101171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha