جشنواره هنر ماندگار صنایع‌دستی برگزار می‌شود

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: جشنواره هنر ماندگار ایرانی، دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سمانه سلطانی‌پور گفت: هنرمندان علاقه‌مند برای حضور و ثبت‌نام در جشنواره ماندگار هنر صنایع‌دستی به وبگاه www.honarmandegari.com مراجعه و با ایجاد حساب کاربری، عکس آثار خود را بارگذاری کنند تا پس از تأیید نهایی از دبیرخانه کشوری، به دبیرخانه استان سمنان ارسال کنند.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه هر شرکت‌کننده می‌تواند تنها در یک‌رشته هنری شرکت کند، افزود: لازم است تا شرکت‌کنندگان در این جشنواره از اثر خود سه عکس از جهات مختلف با حجم هر عکس حداکثر ۳۰۰ کیلوبایت در این وبگاه بارگذاری کنند.

او با اشاره به اینکه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این جشنواره ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ است، گفت: دومین جشنواره سراسری صنایع‌دستی بسیج با عنوان جشنواره هنر ماندگار ایرانی صنایع‌دستی از ۹ تا ۱۵ دی‌ماه همزمان با هفته بصیرت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092401315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha