اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان آذربایجان شرقی برگزار شد

با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، سرتیپ‌دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی و مهمانانی از کل کشور، اجلاسیه نهایی کنگره‌ ملی ده‌هزار شهید استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۰هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ در سال پور شریفی تبریز برگزار شد.

احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی در حاشیه این اجلاسیه گفت: میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی عضو کمیته اسکان و تشریفات این کنگره بود و وظیفه استقبال، اسکان و در نهایت بدرقه مهمانان را از جای جای ایران را برعهده داشت.

در این اجلاسیه سردار سلامی و آل هاشم در خصوص ارتقای شاخص فرهنگ ایثار و شهادت، نقش آفرینی مردم غیرتمند استان آذربایجان‌شرقی در حفظ و پاسداری از ایران و اسلام در طول تاریخ و آزادی خواهی مردم این خطه از ایران اسلامی با ده‌هزار شهید سرافراز در دوران دفاع مقدس سخنرانی کردند.

اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی نیز در این اجلاسیه اظهارداشت: تبریز و آذربایجان، ۱۰هزار علم عزت و ایستادگی برافراشته‌اند که دامنه اعتبار و منزلت و افتخار این  مردم رشید را گسترده کرده و عظمت این مردم را رفعت و بزرگی بخشیده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092501340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha