لغو مجوز فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بهسفر گشت مهر طوس خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی پرونده و مشاهده نواقص و دعوت از مدیر این شرکت موضوع در هفتمین جلسه کمیته بدوی رسیدگی به شکایات و نظارت بر دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری استان طرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به ابلاغ اخطار، تعلیق و عدم تمدید پروانه بهره برداری و هم‌چنین گزارش بازرسی مبنی بر تعطیلی و فعالیت نکردن این شرکت لغو شد.

بیدخوری تصریح کرد: پروانه بهره برداری این شرکت به استناد بند پ ماده 20 آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی مصوب ۱۳۸۰/۳/۲۷ لغو شده است.

او تاکید کرد: مدیرعامل این شرکت موظف است ضمن جمع‌آوری تابلو سردرب، علائم و هرگونه نام و نشان، از هرگونه اقدام در زمینه فعالیت‌های مدرج در بند ب ماده یک آیین نامه مذکور خودداری کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092501362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha