فروش صنایع‌دستی در چهارمین بازارچه خوداشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار در مترو

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه از برپایی بازارچه خود اشتغالی ویژه زنان سرپرست خانوار و کارآفرین با همکاری اداره‌کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران در مترو خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، سیدمحمد نقیب امروز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ با اعلام این خبر افزود: همزمان با فرا رسیدن شب یلدا و به‌منظور حمایت از زنان سرپرست خانواده و با هدف بهبود معیشت و رفاه آن‌ها و همچنین تقویت مشارکت زنان در جنبه‌های مختلف زندگی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی چهارمین بازارچه خود اشتغالی ویژه زنان سرپرست خانوار و کارآفرین در متروی تهران برپا شد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه این بازارچه‌ها در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در ۱۰ ایستگاه‌ منتخب مترو تهران برپا شده افزود: در بیش از ۱۰ غرفه از جمله صنایع‌دستی و محصولاتی چون پوشاک، زیورآلات، موادغذایی و ملزومات خانگی در حال عرضه است.

او اضافه کرد: این بازارچه‌ها از ۲۱ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ و از ساعت ۹ تا ۲۱ در ایستگاه‌های شادمان، تجریش، زمزم، میدان صنعت، امام خمینی(ره)، شهید باقری، دروازه شمیران، ارم سبز، مهدیه و دکتر حبیب‌الله میزبان مسافران و شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha