گلستان میزبان رئیس‌جمهوری می‌شود

استاندار گلستان گفت: استان گلستان در روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه میزبان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، علی‌محمد زنگانه در خصوص جزئیات سفر رئیس‌جمهوری به گلستان گفت: استان گلستان در روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه جاری میزبان آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری خواهد بود.

استاندار گلستان افزود: رئیس‌جمهوری در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد و در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه در مصلی نماز جمعه گرگان با مردم استان گلستان دیدار خواهد کرد.

او خاطرنشان کرد: در این دور از سفر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی‌شده که جزئیات آن به اطلاع مردم عزیز استان گلستان خواهد رسید.

زنگانه بیان کرد: در دور نخست سفر رئیس‌جمهوری به گلستان بیشترین مصوبات استانی در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که ان شاءالله در این دور از سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

استاندار گلستان اضافه کرد: در این دور از سفر، وزرای دولت در شهرستان‌های استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از پروژه‌های در نظر گرفته‌شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

در این سفر مرکز ارتباط مردمی مردم و دولت(سامد) به‌صورت فعال پذیرای مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادها و درخواست‌های مردمی خواهد بود.

میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به‌مدت دو روز در محل این اداره‌کل واقع در گرگان، خیابان امام خمینی(ره)، آفتاب پانزدهم، جنب امامزاده نور(ع) مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.


شهروندان می‌توانند در روزهای ۲۹ آذرماه تا اول دی‌ماه به مدت سه روز از ساعت ٨ صبح الی ١٨ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha