تاسیس ایرلاین در آذربایجان غربی موجب رونق گردشگری می‌شود

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه گفت: توسعه و رونق گردشگری در ارومیه و آذربایجان غربی نیازمند توسعه خطوط ریلی و نیز تاسیس ایرلاین است و اتاق بازرگانی ارومیه برای تاسیس ایرلاین در استان اعلام آمادگی می‌کند.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مهرداد سعادت، ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در اولین جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری، اقتصاد، هنر و ورزش آذربایجان غربی با تشکر از مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی برای تعامل و افزایش همکاری‌ها با اتاق بازرگانی ارومیه اظهار کرد: بخش خصوصی استان برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی اعلام آمادگی کرده و در حد توان آماده همکاری در این حوزه است.

رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه اضافه کرد: برای توسعه گردشگری و شناساندن ظرفیت‌های آذربایجان غربی در وهله اول باید اقدام به برندسازی کرد چرا که برندسازی موجب شناسانده شدن هر چه بیشتر محصول و خدمت در سطح جهان می‌شود.

او گفت: برای توسعه و رونق گردشگری استان برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری، کاهش بروکراسی‌های اداری، تشکیل انجمن گردشگری، برگزاری تورهای گردشگری آشناسازی، استفاده از روش‌های نوین در معرفی و شناساندن ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان غربی و ... مورد توجه قرار بگیرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402092801572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha