کلیات طرح جامع منطقه گردشگری صلوات‌آباد سنندج بررسی شد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از بررسی کلیات طرح جامع مدیریت منابع طبیعی و گردشگری منطقه صلوات آباد سنندج خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، آرمان وطن‌دوست در نشست بررسی پروژه جامع گردشگری صلوات‌آباد سنندج که با حضور نماینده منابع‌طبیعی استان و سرمایه‌گذار و مشاور این طرح برگزار شد، گفت: این ابر پروژه در مقیاس ۳۶۳۰ هکتار از اراضی ملی به اتمام رسیده و وارد فاز اجرا شده است. 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: در همین راستا موقعیت مکانی مناسب برای احداث و برنامه‌ریزی هر یک از کاربری‌های با پهنه گردشگری فرهنگی، گردشگری تفریحی، گردشگری تفریحی تجاری و… در منطقه مورد مطالعه به‌دست آمده است. 

او هدف از اجرای این طرح را توسعه گردشگری و رونق اقتصادی منطقه عنوان کرد و افزود: طرح جامع مدیریت منابع‌طبیعی و گردشگری منطقه صلوات آباد سنندج می‌تواند فرصتی مناسب برای تقویت سرمایه‌گذاری پایدار بر جاذبه‌های طبیعی و ایجاد فضایی متفاوت برای گردشگران و علاقه‌مندان این حوزه رقم بزند. 

وطن‌دوست یادآور شد: استان کردستان پتانسیل‌های بی‌نظیری برای جذب گردشگران و توریست‌های داخلی و خارجی دارد، لذا باید برای توسعه این صنعت در استان علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی از موازی‌کاری در انجام برنامه‌ها نیز خودداری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092901653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha