برگزاری تور اینفو دفاتر گردشگری سلامت در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری تور اینفو برای دفاتر خدمات مسافرتی فعال در حوزه گردشگری سلامت همزمان با نخستین سمینار گردشگری سلامت خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ در جلسه با انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، گفت: همزمان با نخستین سمینار گردشگری سلامت تور اینفو برای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال در حوزه گردشگری سلامت برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این تور اینفو با حضور دفاتری از کشورهای همسایه، دفاتر فعال داخل کشور و همچنین خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به دو دفتر فعال در حوزه گردشگری سلامت کشور ترکیه اشاره کرد.

او تاکید کرد: استان اردبیل ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری سلامت به ویژه در زمینه آب‌های درمانی دارد که برگزاری نخستین سمینار گردشگری سلامت و تور اینفو می‌تواند در معرفی این ظرفیت موثر باشد.

نجارقابل ادامه داد: نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با محوریت آب‌های درمانی استان اردبیل روز ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در محل دانشگاه محقق اردبیلی با حضور شرکت کنندگان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402092901658

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha