بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی خاکسار با اعلام این خبر گفت: در این جلسه پنج شکایت مسافر از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی و دو دفتر خدمات مسافرتی تبرئه شدند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان: در این کمیسیون سه مورد مصاحبه ایجاد دفتر خدمات مسافرتی نیز انجام شد.
او در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی نسبت به دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان همدان دارند خواست تا آن را از طریق شماره ۳۸۲۶۷۵۲۰-۰۸۱ یا بهصورت حضوری و مکتوب به آدرس همدان، میدان جهاد ، خیابان عارف قزوینی، چهارراه نظری، باغ عمارت نظری، ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان بهمنظور رسیدگی اعلام کنند.
انتهای پیام/
نظر شما