احیای ۲۲ چشمه سرویس بهداشتی برای مسافران در قم

مدیرکل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث‌فرهنگی استان قم، از احیا و بهره‌برداری دوباره یک مجتمع گردشگری با ۲۲ سرویس بهداشتی برای بانوان و آقایان در این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: مجتمع گردشگری پایتخت قم حدود سه سال تعطیل بود که با توجه به تأکید مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در زمینه تأمین سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز گردشگران و مسافران؛ این اداره‌کل در راه‌اندازی مجدد مجتمع مذکور اهتمام ویژه‌ای انجام داد.

مدیرکل اداره‌کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث‌فرهنگی استان قم تأکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و دسترسی آسان به خدمات رفاهی مورد نیاز آنان، از اولویت‌های این اداره‌کل و مسئولان استان قم است.

او اعلام کرد: با احیای این مجتمع گردشگری، مسافران و گردشگران که از مسیر اصفهان و کاشان به قم می‌آیند و به سمت تهران حرکت می‌کنند، می‌توانند از خدمات مجتمع گردشگری پایتخت استفاده کنند.

ارجمندی با بیان این که مجتمع گردشگری پایتخت بازگشایی شده است، ادامه داد: این مجتمع گردشگری دارای امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس‌ بهداشتی، سالن غذاخوری، کافی‌شاپ، سوپرمارکت و ... است.      

مدیرکل اداره‌کل صنایع‌دستی، گردشگری و میراث‌فرهنگی استان قم خاطرنشان کرد: مجتمع گردشگری پایتخت قم به همت شرکت تعاونی مصرف کارکنان میراث فرهنگی بازگشایی شده است.   

انتهای پیام/

کد خبر 1402093001757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha