سومین نشست تخصصی مشاغل خانگی همدان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان گفت: با هدف ایجاد اشتغال، حمایت از تولید و توانمندسازی بانوان، سومین سلسله‌ نشست‌ مشاغل خانگی در شهر همدان با عنوان «همایش تخصصی مشاغل خانگی» در منطقه خضر در فرهنگسرای کسب وکار ولایت برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، مجید جهانگیریان گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها، توسعه کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی است که به صورت تخصصی و با حضور کارشناسان برگزار می‌شود.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان افزود: چرخه توسعه کسب و کار و مشاغل خانگی شامل آموزش، صدور، مجوز تسهیلات و توسعه است که برای هرکدام از این فرآیندها کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها حضور دارند.

او تصریح کرد: در این نشست علاوه بر آموزش، غرفه‌های کاریابی، مشاوره شغلی و جمعیت و خانواده دایر  و در پایان برنامه پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

جهانگیریان گفت: در سومین نشست تخصصی، مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان همدان، اعضای شورای شهر همدان، مدیران و نمایندگان معاونت برنامه‌ریزی وتوسعه فرمانداری، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان، فنی وحرفه ای، صمت، تعاون و کار و مرکز بهداشت و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100200050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha