بررسی پروژه‌ها و اعتبارات سال ۱۴۰۲ اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از بررسی پروژه‌ها و اعتبارات سال ۱۴۰۲ این اداره کل خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، هاشم نهامین گفت: با تشکیل جلسه در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، پروژه‌ها و اعتبارات سال ۱۴۰۲ بررسی شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه کاره در حوزه تامین زیر ساخت‌ها در اولیت قرار دارد، افزود: برخی از پروژه‌ها در حوزه مرمت آثار تاریخی، تجهیز موزه‌ها و تکمیل راه‌های دسترسی به پروژه‌های تاثیرگذار و همچنین تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد.

او تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در پیشبرد پروژه‌ها حائز اهمیت است نظارت دقیق و زمان‌بندی پروژه‌ها است که باید معیار تزریق بودجه و اعتبارات قرار گیرد و از همکارانمان انتظار داریم که این موضوع را در اولویت قرار دهند.

نهامین ادامه داد: آماده سازی شرایط برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران نیز یکی از اولویت‌های کاری معاونت توسعه مدیریت در حال حاضر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین گفت: محدودیت اعتبارات استانی موجب وقفه در روند اجرایی برخی از پروژه‌ها است که با پیگیری‌های لازم از وزارت متبوع پیگیر تخصیص اعتبارات ملی برای این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100300108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha