مسئول اداره میراث‌فرهنگی دالاهو کرمانشاه منصوب شد

مسئول جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو در استان کرمانشاه معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز چهارشنبه ۶ دیماه در جلسه‌ای با حضور فرماندار دالاهو، مسئول امور حقوقی و مسئول امور شهرستان‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی مسئول جدید اداره میراث‌فرهنگی دالاهو معرفی گردید.

مسعود محنتی فرماندار شهرستان دالاهو در این جلسه اظهار کرد: مقوله‌های گردشگری و صنایع‌دستی یکی از اصلی‌ترین اهداف تعیین شده توسعه شهرستان است.
فرماندار دالاهو افزود: پیگیری این موضوعات از اهم امور روزمره شهرستان است و مسئول شهرستان باید با جدیت و تلاش جهادی در این راه قدم بگذارد.

او تاکید کرد: شهرستان دالاهو نگین گردشگری غرب کشور است که تا کنون به نحو احسن به آن‌ پرداخته نشده و مجموعه مدیریت شهرستان عزم جدی در راه رساندن شهرستان به جایگاهی که استحقاق آن‌ را دارد در دستور کار خود دارد.

در ادامه این جلسه صدیقه پرواره مسئول امور حقوقی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان از کمبودها و نواقص گفت و از فرماندار خواست تا با حمایت از میراث فرهنگی این کمبودها کم اثرتر شوند.

همچنین فردین زارعی مسئول امور شهرستان‌ها اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه نیز ضمن تشریح چارت و امکانات اداری شهرستان گفت: میراث‌فرهنگی و گردشگری مقوله‌ای فرابخشی و همگانی است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در کنار میراث‌فرهنگی پای کار آمده تا نه تنها شهرستان بلکه همه استان به جایگاه اصیل خود دست یابد و فرمانداران بعنوان سکانداران هر شهرستان می‌توانند با استفاده از جایگاه ویژه خود این مهم را به هدف نزدیکتر کنند.

در پایان از زحمات فرشاد مهتابی مسئول قبلی میراث‌فرهنگی شهرستان دالاهو که به علت مشکلات جسمی درخواست جابجایی داده بود تشکر و سعید مرادی به عنوان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دالاهو معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha