برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه نقش بسزایی در توسعه گردشگری دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: برگزاری رویداد بزرگ «حل نیازهای فناورانه گردشگری» نقش بسزایی در توسعه گردشگری دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز چهارشنبه 6 دی‌ماه 1402 در همایش بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین گفت: با توجه به نیازهای متفاوت در حوزه گردشگری کشور و وجود ظرفیت‌های فراوان در حوزه فناوری کشور برای حل چالش‌ها، رویداد ملی و منحصربه‌فرد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین برگزار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه در عصر حاضر فناوری حرف اول را می‌زند، افزود: با حضور فناوران برجسته در کشور، باید برای بهره‌وری بیشتر در حوزه گردشگری، از ظرفیت فناوران استفاده کرد و با ایجاد تحول در حوزه گردشگری، اقتصاد کشور را نیز متحول کرد.

کرم‌زاده بابیان اینکه کشور ایران به‌ویژه استان سمنان، دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوانی است و نیاز به زیرساخت‌های گردشگری دارد، گفت: یکی از راه‌های توسعه گردشگری و جذب گردشگران، استفاده از طرح‌های فناورانه و خلاقانه شرکت‌کنندگان در رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین است.

او با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه دولت جمهوری اسلامی ایران از گردشگری و فناوری گفت: تمامی اتفاقات و پیشرفت‌های این نظام به برکت خون شهدایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، سید رضوی موسوی افتخار استان سمنان، بصیرت مردم در ۹ دی و… است و برای توسعه و تداوم این اقتدار و پیشرفت‌ها باید مشارکت همگانی در انتخابات ۱۱ اسفند انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha