توسعه گردشگری کشور با ایده‌های جوانان فناور محقق می‌شود

مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور فناوری‌های نوین گفت: توسعه گردشگری کشور با ایده‌های جوانان فناور محقق می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، احمد خورشیدسوار روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ در رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین گفت: امروزه چالش‌های مختلفی در ابعاد گوناگون در حوزه گردشگری وجود دارد که نیازمند ایده‌های نو و رفع آن نیز نیازمند راهکارهای علمی است که این امر با طرح‌های جوانان فناوری کشور در رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین استان سمنان محقق می‌شود.

مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در امور فناوری‌های نوین با اشاره به اینکه رویکردهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این زمینه به‌توسط پرتال جامع گردشگری ایران که در حوزه داخلی و بین‌الملل فعالیت دارد، افزود: طرح‌های برتر فناوارانه ای که در این رویداد بزرگ‌ کشوری داوری می‌شود باهدف عقد قرارداد و تجاری‌سازی با توجه به رویکردهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و میزان اثربخشی آن در سطح داخلی و بین‌المللی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

احمد خورشیدسوار با تأکید بر اینکه دنیای پیشرو دنیای فناوری است، گفت: ترکیب علم و فناوری با گردشگری، تحولی عظیم در گردشگری کشور ایجاد می‌کند و برگزاری رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین در شهرستان شاهرود، اقدامات نوآورانه و فناورانه را در کشور ایجاد خواهد کرد.

او افزود: با عنایت به اهمیت فناوری در توسعه گردشگری این حوزه در ۱۷ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در بهمن‌ماه سال جاری حضور دارد.

رویداد حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین ۶ الی ۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل پارک علم و فناوری استان سمنان واقع در شهر شاهرود در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402100600310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha