جشنواره زردک خرانق برگزار می‌شود

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان از برگزاری جشنواره زردک و نمایشگاه توانمندی‌های روستایی خرانق خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، مصطفی سپهری اردکانی روز پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه با اعلام این خبر گفت: نشستی روز گذشته با بخشدار خرانق، مشاور فرماندار، اعضای شورا و جمعی از مسئولین درخصوص برگزاری جشنواره تجربه محور برداشت زردک در محل سالن جلسات بخشداری خرانق تشکیل شد.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان هدف از برگزاری جشنواره زردک را معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی و حذف واسطه‌ها بیان کرد و افزود: شهر تاریخی خرانق با توجه به ظرفیت‌های گردشگری نظیر قلعه، منارجنبان، کاروانسرا در زمینه گردشگری کشاورزی می‌توان با برگزاری جشنواره تجربه محور برداشت زردک و محصولات وابسته به آن را معرفی کرد.

مصطفی سپهری اردکانی خاطرنشان کرد: جشنواره تجربه محور برداشت زردک و نمایشگاه توانمندی‌های روستایی با مشارکت موسسه فرهنگی هنری افق کویر، بخشداری و دهیاری برگزار می‌شود.

در این نشست مقرر شد، جشنواره تجربه محور برداشت زردک طی روزهای پنجشنبه، جمعه ۱۴ و ۱۵ دی‌ماه همراه با نمایشگاه توانمندی‌های روستایی از قبیل صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در محل کاروانسرای جهانی شاه‌عباسی برگزار شود.

علاقه‌مندان حوزه صنایع‌دستی می‌توانند برای ثبت‌نام غرفه با شماره ۰۹۱۳۹۶۹۲۶۶۸ تماس حاصل کنند.

جشنواره زردک خرانق برگزار می‌شود

جشنواره زردک خرانق برگزار می‌شود

انتهای پیام/

کد خبر 1402100700333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha