پیگیر جذب سرمایه‌گذار در پروژه تله‌کابین ارومیه هستیم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: این اداره‌کل با جدیت پیگیر جذب سرمایه‌گذار در پروژه تله‌کابین ارومیه است.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، روز شنبه ۹ دی ۱۴۰۲، جلسه بررسی نحوه سرمایه‌گذاری در پروژه تله‌کابین ارومیه به ریاست حسن حیدری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، حبیب تربتی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی و نمایندگانی از اداره‌کل منابع طبیعی، اداره‌کل حفاظت محیط زیست، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، سرمایه‌گذار و ... برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این جلسه با بیان تعیین تکلیف پروژه تله‌کابین ارومیه یک مطالبه مردمی است، اظهار کرد: با توجه ویژه استاندار مبنی بر حل و فصل موضوعات مربوط به این پروژه، از ابتدای سال جاری اقدامات لازم برای تعیین تکلیف پروژه تله‌کابین ارومیه در دستور کار قرار گرفته است.

مرتضی صفری افزود: در ابتدا اقدامات لازم برای خلع ید سرمایه‌گذار قبلی پروژه انجام شده و در گام بعدی از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در پروژه تله‌کابین ارومیه دعوت شد.

او گفت: در حال حاضر یک سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه اعلام آمادگی کرده که مقرر شد پس از بررسی‌های شرایط لازم نظر نهایی در این خصوص اعلام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha