تلاش برای میزبانی بهتر از مسافران نوروزی لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای میزبانی بهتر از مسافران نوروزی در تلاشیم.

به گزارش میراث آریا و به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، عطا حسن‌پور روز یکشنبه دهم دی ماه ۱۴۰۲در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، باید برنامه‌ریزی دقیق برای استقبال از مهمانان نوروزی داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان  گفت: همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای میزبانی شایسته لرستان از مسافران نوروزی همکاری لازم را داشته و در این راستا ضمن حفظ شأن و کرامت ماه رمضان، بایستی از مسافران نوروزی استقبال شود.

او با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حوزه بهداشت و درمان، راه‌سازی و راهداری، ستاد اقامه نماز و اوقاف استان، پخش فرآورده‌های نفتی و ... مصوباتی داشته‌ایم.

حسن‌پور ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات توسط دبیرخانه این ستاد در استان اظهار کرد: در شهرستان‌ها نیز مصوبات توسط فرمانداری‌ها و دستگاهای اجرایی شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101000488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha