۴ طرح سرمایه‌گذاری گردشگری کرمانشاه بررسی شد

بیستمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان کرمانشاه با بررسی چهار طرح روز دوشنبه ۱۱ دی ماه برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دو شنبه ۱۱ دی ماه در بیستمین جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان، اظهار کرد: در این جلسه تعداد چهار طرح با حجم سرمایه گذاری بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای صدور موافقت اصولی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها ۴۳ نفر است. این طرح‌ها در حوزه شهرستان‌ کرمانشاه قرار دارند که پیش از این برخی مراحل آن انجام شده بود و برای کارشناسی دقیق در جلسه کمیته فنی مطرح شدند. 

او تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل محوطه گردشگری، اقامتگاه سنتی و مجتمع خدمات گردشگری هستند. 

فرمانی گفت: خوشبختانه روند برگزاری جلسات و بررسی پرونده‌ طرح‌های سرمایه‌گذاری در اداره‌کل بسیار مثبت است و این مسئله باعث افزایش محسوسی در میزان ورود سرمایه‌گذاران به حوزه گردشگری و افزایش طرح‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، اظهار کرد: کارشناسان مربوط با دقت و سرعت عمل بیشتر نسبت به بررسی و تسهیل در پروژه‌های جدید و با دقت و امعان نظر در تعیین تکلیف پروژه‌های بلاتکلیف قبل اقدام عاجل داشته باشند.

او  ادامه داد: باید تلاش شود تا سرمایه گذارانی که صلاحیت و شرایط سرمایه‌گذاری دارند و هدفشان فعالیت شفاف در این حوزه مهم و تاثیر گذار است، در پروسه اداری سرگردان و دلسرد نشوند. رویکرد ما حمایت از سرمایه‌گذاران است و حضور و سرمایه‌گذاری این افراد نیاز اساسی استان برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری است. 

فرمانی در ادامه از کارشناسان و اعضای کمیته خواست تا با بررسی دقیق و کارشناسانه بر اساس موازین قانونی و همچنین در نظر داشتن تسهیل در روند بررسی این پروژه ها را با نظر مساعد پیگیری کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، در خاتمه افزود: توسعه سرمایه‌گذاری نیازمند نگاه مساعد سایر دستگاه‌های مرتبط در پاسخ دهی به استعلامات و همراهی و تسهیل‌گری برای جلب رضایت سرمایه‌گذاران است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha