جشنواره‌های روستاگردی به معرفی قابلیت‌های گردشگری اردبیل می‌پردازد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های روستاگردی با هدف معرفی قابلیت‌های گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۲ در بازدید از قابلیت‌های گردشگری روستاهای نوشنق و سلوط گفت: طرح‌های متنوع و قابل توجهی در حوزه گردشگری روستاها به بهره‌برداری رسیده‌اند که به دلیل عدم معرفی درست در جذب گردشگران مشکلاتی دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری رویدادهای گردشگری در معرفی این قابلیت‌ها، افزود: در نظر داریم با برگزاری جشنواره روستاگردی در روستاهای دارای ظرفیت به معرفی این قابلیت‌ها کمک کنیم.

او تاکید کرد: تنوع زیستی که در استان اردبیل وجود دارد باعث شده است که هر روستا جاذبه ویژه‌ای برای گردشگران داشته باشد و شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها ماموریت اصلی اداره کل است.

محمدی ادیب ادامه داد: یکی از اهداف اصلی اداره کل به دلیل قابلیت منطقه حمایت از طرح‌های مختلف بوم گردی در روستاهای استان است و در این راستا مشوق‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha