منطقه  پاسندرز بهشهر دارای پتانسیل ویژه گردشگری است

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهشهر از موقعیت ویژه منطقه نمونه گردشگری پاسندرز بهشهر برای رونق گردشگری در منطقه شرق استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، عبدالجواد رحمانی ۱۱ دی ۱۴۰۲ در جلسه‌ای که با حضور حسینی مدیر اداره منابع طبیعی بهشهر، نوری دهیار و اعضای شورای اسلامی منطقه پاسندرز و هیئت مدیره شرکت تعاونی بهمن گستر پاسند در محل اداره شهرستان برگزار شد، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه پاسندرز را بررسی و راهکارهایی برای استفاده بهینه و اقتصادی این منطقه نمونه گردشگری، ارائه کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بهشهر افزود: با توجه به‌ اینکه منطقه نمونه گردشگری پاسندرز در مسیر ارتباطی شهرستان و منطقه هزار جریب و بیشه‌بنه قرار دارد با آبگیری سد گلورد و موقعیت استراتژیک منطقه، می‌تواند به یکی از پتانسیل‌های قوی گردشگری و اقتصادی تبدیل شده و فرصت‌های اشتعال در منطقه، ایجاد کند.

او وجود استراحتگاه‌های بین‌راهی جهت اسکان مسافران و گردشگران را ضروری برشمرد و گفت: شرق استان به ویژه شهرستان بهشهر دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری است که هنوز به جاذبه‌ای برای جذب گردشگر تبدیل نشده است.

رحمانی به تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای رونق گردشگری در شهرستان بهشهر تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha