استقبال از سرمایه‌گذاران در سایت‌های تاریخی کرمانشاه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سایت‌های تاریخی استان استقبال می‌کنیم.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز دوشنبه ۱۱ دی ماه درنشست با یکی از سرمایه‌گذاران استان، اظهار کرد: در این نشست توافق های خوبی برای سرمایه‌گذاری کلان در حوزه گردشگری شهرستان صحنه شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: همچنین ارائه بسته سرمایه‌گذاری در مجموعه جهانی بیستون یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست بود که مورد توجه سرمایه‌گذار قرار گرفت. 

او تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در محوطه‌های تاریخی استان با اولویت بیستون، طاق‌بستان و معبد آناهیتا از جمله برنامه‌های اداره‌کل است که با جدیت پیگیری می‌شود. 

فرمانی گفت: ارائه خدمات مناسب برای ماندگاری گردشگران در محوطه‌های تاریخی یکی از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه ادامه داد: ارائه خدمات مناسبی که بتواند یک روز ماندگاری گردشگر را در محوطه‌ای همچون سایت جهانی بیستون فراهم کند، نیازمند هزینه کلان است که با توجه اعتبارات محدود دولتی محقق نمی‌شود. 

او اظهار کرد: استفاده از توان بخش خصوصی بهترین راهکار برای شکل گیری اتفقات اثرگذار در محوطه‌های تاریخی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

فرمانی بیان کرد: بدون شک با سرمایه‌گذاری مناسب در این حوزه ضمن اشتغال زایی بسیار بالا، رونق گردشگری استان را به دنبال دارد. از سرمایه‌گذارانی که تمایل دارند در این حوزه ورود کنند، حمایت و نهایت تسهیل‌گری را در این زمینه انجام می‌دهیم. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402101100585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha