موافقت با عضویت مدیران پایگاه‌های جهانی در ستاد اجرایی خدمات سفر

مدیرکل امور پایگاه‌های ملی و جهانی از برنامه‌ریزی‌ها برای عضویت و حضور مدیران پایگاه‌های جهانی در ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، رضا سامه امروز سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ در چهارمین نشست تخصصی و کارگاه آموزشی معاون میراث‌فرهنگی کل کشور که در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، اظهار کرد: نوروز بهترین فرصت برای معرفی آثار تاریخی، موزه‌ها و پایگاه‌های ملی و جهانی است.

مدیرکل امور پایگاه‌های ملی و جهانی افزود: در نشست با معاون گردشگری وزارتخانه که چندی پیش برگزار شد، بر حضور و عضویت مدیران پایگاه‌های جهانی در ستادهای خدمات سفر استان‌ها تاکید شد.

او ادامه داد: در نوروز امسال یکی از موضوعات مهم در پایگاه‌ها برنامه‌ریزی برای اجرای رویدادهای مختلف است. همچنین سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های پایگاه‌ها باید در نوروز ساماندهی شوند.

سامه اضافه کرد: برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی یکی دیگر از مهمترین اقدامات در نوروز ۱۴۰۳ در محل پایگاه‌های ملی و جهانی است. این بازارچه‌ها باید بر اساس یک برنامه‌ریزی دقیق انجام شود تا هم شاهد فروش محصولات صنایع‌دستی باشیم و هم شاهد افزایش بازدیدکنندگان باشیم.

او در ادامه با اشاره به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که می‌توان در پایگاه‌های ملی و جهانی برگزار کرد، احیای شب‌های قدر است. این فرصت بسیار مناسبی است و در پایگاه‌هایی که امکان برگزاری این مراسم را دارند، می‌توان در این باره برنامه‌ریزی کرد.

مدیرکل امور پایگاه‌های ملی و جهانی گفت: در آستانه نوروز، فعالیت‌های عمرانی و کارگاه‌ها باید به پایان برسد و قبل از عید همه کارها باید به سامان و سرانجام برسد.

سامه خاطرنشان کرد: مدیران پایگاه‌ها باید دقت لازم در تامین زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و ... را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha