مردم در نمایشگاه بین المللی پارس با جاذبه‌های گردشگری آشنا می‌شوند

بازدیدکنندگان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را درباره جاذبه‌ها و مقاصد مختلف گردشگری به صورت رایگان از طریق غرفه راهنمایان گردشگری فارس دریافت کنند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، مسئول غرفه انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان فارس در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری گفت: انجمن حرفه‌ای راهنمایان گردشگری فارس بر آن شده تا در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس، رسالت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی خود را در صنعت گردشگری همچون همیشه ادامه دهد و نقش خود را در انتقال فرهنگ این مرز و بوم و جذب توریست به خوبی ایفا کند.

فریده اسدی ادامه داد: به همین منظور در طول ساعات برگزاری نمایشگاه به طور دائم راهنمایان متخصص و مجرب حوزه های مختلف گردشگری (فرهنگی، طبیعت‌گردی، زیارتی، ادبی، نجوم، گردشگری کودک، توریسم سلامت، گردشگری عشایر و تورهای خروجی) حضور خواهند داشت و اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان را در اختیارشان قرار می دهند.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس، بین‌المللی است و ما هم پیش‌بینی حضور بازدیدکنندگان خارجی را کرده‌ایم، راهنمایان گردشگری فارس مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی و چینی هم در غرفه انجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری فارس حضور خواهند داشت تا در صورت نیاز توضیحاتی ارائه کنند.

این راهنمای باسابقه صنعت گردشگری ادامه داد: قبل از همه به برندسازی حرفه راهنما اندیشیدیم چون با معرفی این شغل در عرصه گردشگری امکان همکاری بیش از پیش میسر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha