بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی از دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج البرز/ جشنواره‌های صنایع‌دستی زمینه‌ای برای حمایت از هنرمندان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: برگزاری جشنواره‌های صنایع‌دستی به حمایت از هنرمندان و پایداری هنرهای سنتی و اشتغال صنایع‌دستی کمک می‌کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز مدیرکل میراث‌فرهنگی استان روز یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ به همراه فرماندار شهرستان فردیس و رئیس بسیج ادارات استان البرز از دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج استان که به صورت سراسری با سایر استان‌های کشور در حال برگزاری است، بازدید کرد. 

رحیم خاکی افزود: استان البرز با تنوع قومیتی، ظرفیت‌های بالایی در زمینه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی دارد که برگزاری چنین جشنواره‌هایی در حمایت از هنرمندان و مانایی صنایع‌دستی موثر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز همچنین در بازدید از این جشنواره بر ارائه تسهیلات کم بهره برای حمایت از هنرمندان‌صنایع‌دستی و تبلیغات گسترده‌تر برای استقبال بیشتر مردم از این جشنواره‌ها تاکید کرد.

دومین جشنواره سراسری بسیج استان البرز با همکاری پایگاه مقاومت بسیج اداره کل میراث‌فرهنگی البرز، سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس و با حضور هنرمندان در بیش از ۳۰ رشته‌ مختلف صنایع دستی از ۹ لغایت ۱۵ دی ۱۴۰۲ در محل تالار حافظِ فرهنگسرای ولایت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101200664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha