سرویس‌های بهداشتی محور کرج چالوس سامان‌دهی و تجهیز می‌شوند

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به بازدید از سرویس‌های بهداشتی محور کرج‌چالوس گفت: پیرو دستور مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی و همچنین تاکید استاندار البرز مبنی بر همکاری دستگاه‌ها برای سامان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، بازدیدهای نظارتی برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی محور کرج چالوس انجام شد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، رحیم خاکی روز دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ به‌همراه کارشناسان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز و روسای ادارات میراث‌فرهنگی مازندران( نوشهر و چالوس) برای سامان‌دهی و نظارت بر نحوه خدمات‌دهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های محور گردشگری کرج-چالوس از آن‌ها بازدید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: این بازدید از ابتدای محور کرج-چالوس آغاز و از سرویس‌های بهداشتی واحدهای خدماتی رفاهی بین راهی، مساجد، رستوران‌ها و سرویس‌هایی که در سنوات گذشته توسط میراث‌فرهنگی استان ساخته شده بود، بازدید به عمل آمد.

خاکی ادامه داد: همچنین بازدید مشترک از سرویس‌های بهداشتی حوزه استان مازندران با همراهی روسای ادارات مربوطه و ارائه گزارشات لازم به مقام عالی وزارت انجام شد و رفع نواقص مد نظر قرار گرفت. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: مقرر شد پیمانکار با بررسی نواقص و برآورد هزینه‌ها نسبت به رفع کاستی‌های موجود و تجهیز سرویس‌های بهداشتی استان با اختصاص بودجه مورد نظر، اقدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101300673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha