آغاز دومین هفته فرهنگی خمین استان مرکزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین گفت: برنامه‌های متنوعی برای دومین هفته فرهنگی شهرستان خمین از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه در نظر گرفته شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، علی مشهدی گفت: گذر فرهنگ و هنر که با مشارکت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام افتتاح شده از برنامه‌های شاخص روز هفته فرهنگی خمین است. همچنین در این گذر ۱۶ غرفه راه اندازی شده که هشت غرفه آن به هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان، یک غرفه گردشگری و بوم گردی اختصاص داده شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین افزود: برگزاری این برنامه‌ها بسیار سازنده است و امیدواریم شهرستان خمین و ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری این شهرستان را به عموم جامعه معرفی کنند.

مشهدی تصریح کرد: هفته فرهنگی می‌تواند ویترینی از قابلیت‌های تاریخی، فرهنگی و اصالت بخشی به فرهنگ بومی هر شهرستان باشد که با همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و مردمی میسر بوده و این همکاری‌ها می‌تواند با مشارکت موثر سنگ بنای این اقدام فرهنگی بزرگ را مستحکم‌تر کنند.

او ادامه داد: هفته فرهنگی خمین از روز سه شنبه ۱۲ دی ماه همزمان با سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و حضرت امام‌خمینی (ره) در محل بیت تاریخی امام خمینی در شهر خمین آغاز می‌شود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402101300684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha