اختصاص ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های میراث فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان

دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از تخصیص بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های ارائه شده به این اداره کل خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان، خدیجه براهویی در چهارمین جلسه کمیته تسهیلات و اعتبارات اداره کل که روز سه شنبه ۱۲ دی ماه با موضوع هزینه کرد اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بودجه سال  ۱۴۰۱ با حضور اعضا برگزار شد، اظهار کرد: به منظور حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران استان تعداد ۱۱ مورد از درخواست های متقاضیان برای دریافت تسهیلات در این کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.  

دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان افزود: در همین راستا ابتدا طرح های اولویت دار با پیشرفت فیزیکی و میزان سرمایه گذاری مناسب بخش خصوصی بررسی شد.

 او ادامه داد: تمامی طرح ها بر اساس ضوابط و دستورالعمل های قانونی مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت با توجه به ویژگی های طرح ها و محدودیت منابع مالی، شش طرح اولویت دار برای ارسال به دبیرخانه استانی تسهیلات تایید شد.  
  
به گفته براهویی، از محل این منابع تاکنون بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات تخصیص یافته که ۹ طرح به مبلغ بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال پس از تایید دبیرخانه و کارگروه استانی به منظور پرداخت به بانک های عامل استان معرفی شده اند.  
  
دبیر کمیته تسهیلات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ۱۷ طرح دیگر نیز در انتظار طی مراحل ارزیابی و دریافت تسهیلات هستند که در اسرع وقت انجام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101300705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha