فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های بخش خصوصی همدان در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی شود

معاون امور اقتصادی استانداری همدان گفت: هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این صنعت است و همدان باید حضوری فعال در آن داشته باشد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، سیدمجتبی حسینی پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه  در جلسه هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از ۲۳ تا ۲۷ بهمن‌ماه گفت: تاکید استان بر این است که با عزم جدی در نمایشگاه گردشگری حاضر شویم.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به اینکه استان همدان با یک غرفه ۵۰۰ متری در نمایشگاه گردشگری حاضر خواهد شد، افزود: نمایشگاه دو بخش کالبدی و محتوایی دارد که علاوه بر غرفه که مربوط به بخش کالبدی است باید به حوزه تبلیغات نیز توجه ویژه شود.

حسینی با بیان اینکه به وسیله انواع تبلیغات باید از سایر استان‌ها برای حضور در غرفه همدان دعوت کنیم، تصریح کرد: تبلیغات جامع و کامل حتی در کشورهای منطقه برای حضور در غرفه همدان می‌تواند در جذب گردشگر مؤثر واقع شود.

او با اشاره به اینکه باید مسیردهی خوبی در نمایشگاه برای حضور مخاطبان در غرفه همدان داشته باشیم، ادامه داد: هر دستگاه اجرایی مدیران و جامعه ذی‌نفع خود را به غرفه همدان در نمایشگاه دعوت کند.

معاون امور اقتصادی استانداری همدان در ادامه عنوان کرد: کارگروه تبلیغات، تیم رسانه و کارگروه مالی و پشتیبانی نمایشگاه در اسرع وقت شکل گرفته، چیدمان و طراحی غرفه نیز توسط متخصصان این حوزه انجام شود.

حسینی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌ها، تأسیسات گردشگری و بخش خصوصی به خوبی در نمایشگاه ارائه و معرفی شوند، نباید از برنامه‌های مرتبط با گردشگری کودک غافل شویم.

او با تاکید بر اینکه در حوزه تبلیغات، استفاده از فناوری و تکنولوژی در دستور کار قرار گیرد، گفت: در نمایشگاه هفدهم، هگمتانه نیز باید به خوبی معرفی شود.

حسینی بر لزوم حضور فعال آژانس‌های خدمات مسافرتی و بازاریابی این بخش تاکید کرد و افزود: میراث‌فرهنگی علاوه بر اینکه باید مسیر راه از صفر تا ۱۰۰ نمایشگاه را پوشش دهد در پایان نمایشگاه نیز گزارشی از دستاوردهای نمایشگاه تدوین و ارائه کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101600792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha