متل‌های بام ملایر افتتاح می‌شود

شهردار ملایر گفت: سوئیت‌های اقامتی بام ملایر در حال تکمیل امکانات داخلی و تجهیز هستند و تا دهه فجر به طور رسمی افتتاح می‌شود.

به گزارش میراث‌آریا  و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، مجید فرجی گفت: این سوییت‌ها تمامی امکانات سکونتی مثل تخت، آشپزخانه و وسایل گرمایش و سرمایش را دارا هستند و تلاش کردیم در بام ملایر فضای دلنشینی بدون دغدغه‌های شهری برای مراجعان در دل طبیعت فراهم کنیم که در نوع خود بی نظیر است.

شهردار ملایر خاطرنشان کرد: چون متاسفانه تکمیل و تجهیز این متل‌ها در سنوات متوالی و در قیمت‌های متفاوت انجام شده، به طور دقیق نمی‌توان اعتبار هزینه شده را تخمین زد اما حدود ۱۰ میلیارد تومان تاکنون در این پروژه گردشگری اعتبار هزینه شده است.

او تصریح کرد: تعداد هشت سوئیت به متراژ هر کدام ۵۰ متر مربع در راستای تکمیل مجموعه بام ملایر و افزایش سرانه اقامتی و رفاه مسافران تکمیل شده است.

فرجی با بیان اینکه در متل‌های بام ملایر عملیات گازکشی انجام و آماده بهره‌برداری هستند، افزود: مجموعه تفریحی - توریستی بام ملایر، قابلیت مهمی در جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه دارد.

شهردار ملایر در مورد آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل نیمه کاره پارک سیفیه ملایر گفت: هتل نیمه کاره پارک تقریبا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می کنیم تا یک سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101600808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha