جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام ویژه نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، امروز ۱۶ دی‌ماه نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ به ریاست فرزاد شریفی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، معاونان و دیگر مسئولان، در محل سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام در ابتدای جلسه ضمن بیان اهمیت هماهنگی و همکاری بین معاونت‌های مختلف اداره‌کل در راستای برپایی هرچه بهتر برنامه‌های ایام نوروز، استفاده از ایده‌های خلاقانه و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها و بخش خصوصی تأکید کرد.

شریفی گفت: به منظور تسریع در برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر تمامی معاونت‌ها و مدیران شهرستان‌ها نسبت به تعیین برنامه‌های حوزه خود اقدام و نقاط قوت و صعف را بیان کنند.

او با اشاره به اهمیت هماهنگی و برنامه‌ریزی بین اعضای ستاد افزود: باید اقداماتی برای اجرای مناسب برنامه‌های متناسب با این ایام انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام عنوان کرد: با قابلیت‌های خوبی که برای گردشگری در استان ایلام فراهم شده لازم است با همکاری همه دستگاه‌ها در راستای توسعه فعالیت‌های گردشگری همکاری لازم را به عمل آورند و لحظات خوشی را برای گردشگران در این استان رقم بزنیم.

او افزود: یکی از موارد مهم که در ایام نوروز ضرورت بسیار دارد معرفی آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان است که باید این امر بدرستی انجام شود.  

شریفی یادآور شد: استان ایلام در زمینه‌های گردشگری تاریخی، طبیعت گردی، روستایی و عشایری، کشاورزی و موارد دیگر پتانسیل های بالایی برای توسعه گردشگری دارد که باید در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی و جذب گردشگر از این پتانسیل‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101600834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha