بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری اردبیل در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از شروع مکان‌یابی برای بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل گفت: به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و با همکاری اداره کل راهداری استان تعداد چهار بیلبورد معرفی جاذبه‌های گردشگری در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: در جلسه با مسئولان اداره کل راهداری استان مقرر شد هیاتی متشکل از کارشناسان دو اداره کل مکان‌یابی این بیلبوردها را انجام دهند و با مشارکت بخش خصوصی گردشگری بیلبوردهای معرفی جاذبه‌های استان اجرا خواهد شد.

او تاکید کرد: این بیلبوردها در مسیرهای ورودی استان از سمت جاده سرچم و جاده تبریز مکان یابی می‌شوند و علاوه بر آن نیز با همکاری راهداری تابلوهای معرفی و کیلومترنمای جاذبه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

نجارقابل ادامه داد: برابر تفاهم نامه وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی و به منظور معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری و راهنمایی دقیق گردشگران این تابلوها و کیلومترنماها در سطح استان نصب می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha