برگزاری نخستین جلسه کارگروه گردشگری بخش کرون شهرستان تیران و کرون

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تیران و کرون از برگزاری نخستین جلسه کارگروه گردشگری بخش کرون از توابع این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، محسن مظاهری با اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام‌ شده و همکاری بخشداری بخش کرون شهرستان تیران و کرون، نخستین جلسه کارگروه گردشگری بخش کرون با حضور بخشدار، مدیر شرکت توسعه دهیاری‌های بخش کرون، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و جمعی از فعالان و مدیران حوزه گردشگری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: در این نشست تخصصی بر اهمیت اقتصاد صنعت پاک و نوین گردشگری و تأثیر آن بر رونق اقتصاد شهری و روستایی و همچنین رشد و شکوفایی استعدادهای محلی در این صنعت تأکید شد.

او افزود: دهیاران این بخش نیز اعلام آمادگی کردند تا در زمینهٔ میراث‌فرهنگی و گردشگری روستایی و همچنین شناسایی ظرفیت‌های این مناطق با محوریت اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و همچنین معرفی این ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با توجه به راهکارهای ارائه‌ شده تمام تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کنند.

مظاهری تصریح کرد: در پایان این نشست مقرر شد تا جلسه کارگروه گردشگری به‌صورت ماهیانه توسط بخشداری و حضور تمامی اعضا تشکیل و تمامی موارد مطرح‌ شده در این کارگروه به جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha