برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان تذهیب در یزد و زارچ

 معاون گردشگری اظهار کرد: نمایشگاه آثار نقاشی گروه هنرمندان تذهیب با رویکرد معماری کویر که در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی در داخل و خارج از کشور فعالیت می‌کنند در شهر یزد و شهرستان زارچ برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب در ادامه فعالیت‌های خود برای شرکت هنرمندان و حضور دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های هنری و هنرجویان مستعد، اقدام به برگزاری نمایشگاه در شهرهای مختلف داخل و خارج از کشور در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی ( نقاشی، نقاشی خط و عکاسی ) را می‌کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد هدف از برگزاری این رویداد هنری را معرفی آثار نقاشی از آثار و ابنیه تاریخی با نگاه خاص هنرمندان و ایجاد فرصت برای شرکت و حضور هنرجویان مستعد، دارای سابقه نمایشگاهی، فروش آثار هنری و رونق بازار هنر و ارائه آثار ارزشمند با قیمت مناسب برای علاقه‌مندان به هنر و خریداران عنوان کرد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به همت انجمن سفیران میراث کویر ۱۶ و ۱۷ دی ماه در محل کتابخانه مرکزی یزد برگزاز شد که عمده فعالیت آن‌ها در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری است.

در سال گذشته مؤسسه فرهنگی هنری تذهیب در فرهنگ‌سرای نیاوران تهران دو نمایشگاه با عنوان بادگیرهای یزد برگزار کرد و در بهمن ماه امسال نیز نمایشگاهی با عنوان یزد شهر بادگیرها، قنات‌ها و کویر در یک مؤسسه فرهنگی در کنار کولوسئوم بنای تاریخی و باستانی معروف شهر رم برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان تذهیب در یزد و زارچ

برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان تذهیب در یزد و زارچ

انتهای پیام/

کد خبر 1402101800971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha