سه طرح سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در کردستان به تصویب رسید

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: سه طرح سرمایه‌گذاری بخش گردشگری به ارزش ٢٨ میلیارد تومان در استان به تصویب رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، آرمان وطن‌دوست روز دوشنبه ١٨ دی‌ماه ١٤٠٢ در جلسه کمیته‌فنی گردشگری استان، اظهار کرد: در این جلسه ١٤ طرح گردشگری از تمامی شهرستان‌های استان توسط کارشناسان و اعضای کمیته بررسی و ارزیابی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار کرد: بر اساس نظر اعضای حاضر در جلسه، برای سه مورد از این طرح‌ها شامل مجتمع گردشگری، اقامتگاه بوم‌گردی و یک واحد پذیرایی موافقت‌نامه اولیه صادر شد.

او حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر ٢٨ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها برای ٣٥ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه متقاضی دو طرح، غایب و ٦ طرح دیگر نیز منوط به اخذ استعلام، تکمیل مدارک و بررسی مجدد شد، عنوان کرد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان یادآور شد: امید است با حمایت از متقاضیان طرح‌های دارای قابلیت اجرایی و توجیه اقتصادی، شاهد رشد و رونق زیرساخت‌های گردشگری و رونق این صنعت در استان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101801015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha