با خانه مسافرهای فاقد مجوز در شیروان خراسان شمالی برخورد قانونی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان گفت: خانه‌های مسافر فاقد مجوز در شهرستان شیروان مورد برخورد قانونی قرار می‌گیرند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، حمید رازقی با بیان این مطلب گفت: متأسفانه خانه‌های مسافر غیرمجاز نه‌تنها خدمات مناسبی به گردشگران به لحاظ بهداشتی و رفاهی نمی‌دهند، بلکه از امنیت مناسبی برای مسافرانی که اقدام به اقامت در این منازل غیرمجاز می‌کنند نیز برخوردار نیستند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان ادامه داد: خانه‌های شخصی که در آن‌ها مسافر اسکان داده شود شناسایی و با معرفی آن‌ها به مراجع قضایی و انتظامی نسبت به پلمب و برخورد با مالک این واحدها اقدام می‌شود.

او تصریح کرد: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شیروان به‌منظور بهبود وضعیت و کیفیت خدمات‌رسانی خانه‌ مسافرها و همچنین ساماندهی و کنترل فعالیت تمامی مراکز اقامتی در سطح شهرستان، نظارت مستمر از این اقامتگاه‌ها را در اولویت کار قرار داده است.

رازقی تأکید کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران با کمک و همراهی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و مراجع قضایی برای سامان‌دهی این منازل شخصی فاقد مجوز اقدام لازم را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101901048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha